Shopping..

Idag har verkligen vart en toppen dag. Vaknade med strålande sol sen så plockade jag lite här hemma sen vid lunch ringde A och frågade om vi skulle äta lunch ihop så då gjorde vi det, vart en jättegod sallad med handskalade räkor. Sen så vart det shopping: tre par jeans, lee,replay, only 1cerise klänning jättesöt på och en grå sidenklänning med brodyr.
Sen vart det även en ram och en vas. Samt det viktigaste jag har beställt nya glasögon ett par jättefina svarta Miu Miu och ett par silverfärgade pilot, får dock hämta ut dom på fredag..

   

Igår va vi hos A;s föräldrar då hans mamma fyllde år och då fick jag ett sånt gulligt kort på A när han va 1år drygt
 

Nej nu ska jag tvätta fönster innan det blir för mörkt ute.

Kram


Kommentarer
Postat av: SofieA

Hej!

Allt är bra med oss ~ hur är det med er?

Ni kommer väl snart igen, tyckte jag att Jonas sa? När kommer ni? Ni är alltid välkomna! Fina frågar ofta när ni kommer tillbaka... Då ska hon sova hos Annica, säger hon ;-)

Kraaaam

2009-02-10 @ 10:23:20
URL: http://elnagarden.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0