Trögstartad

Godmorgon!
Vaknade imorse med strålande solsken, helt underbart mår så mkt bättre då :D

Får be om ursäkt att jag inte har bloggat på typ en vecka, men jag har inte riktigt haft tid eller ork tyvärr men nu ska jag skärpa mig...

En liten resume sen sist då:  i torsdags skulle ju vi åka och titta på sängbord, va helt okej men 3 veckors leverans så vi skippade dom sen åkte vi till Stalands möbler i Rotebro för att kolla på hatthylla men som vanligt är servicen VÄRDELÖS så vi struntade i stalands oxå. I fredags va en skön dag, Va och hämtade mina glasögon älskar dom. Sen när jag kom hem så va A hemma så vi öppnade en flaska rött och kollade på " På spåret" sen efter det så gick vi ut och åt då vart det även en vodka lime.
Sen på lördagen= Alla hjärtans dag så vaknade vi vid 10 vilket man inte har gjort på Länge, så skönt. efter frukosten så bestämde vi oss för att åka och kolla på vinkyl, så vi åkte till Stinsen vid lunch men dom hade inga vinkylar så vi bestämde oss för att ta en tripp in till stan istället.

När vi kom in till stan så bestämde vi oss för att kolla in Studio 77 och deras möbler för att kanske hitta några sängbord och självklart gjorde vi det, riktigt fina bord i glas som kommer sticka ut i sovrummet :)



Sen gick vi vidare till NK och kollade på espresso maskin och fasnade för denna skönhet så den fick följa med oss hem


I söndags vart det lugnt vaknade rätt tidigt åt våfflor till brunch sen så åkte vi och kollade på tapet till sovrummet och färg till hallen. Sen i måndags va det jobb och igår och idag är jag hemma från arbetet.

Kram


Kommentarer
Postat av: Lily [ L i n d a . B l o m ]

Svar: TUSEN tack för grattis-hälsningen : )

2009-02-18 @ 13:35:05
URL: http://lindablom.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0