Utmaning

Kände mig lite utmanad av http://sofiafahlstrom.blogg.se/ så jag hakar på.

Teorin är att vi vänner ska lära känna varandra lite bättre.
Lägg ut detta med dina svar på din blogg, byt ut mina svar mot dina och utmana dina vännerH

1. När gick du upp idag?
0900

2. Diamanter eller pärlor?
Svårt val, får man köra 50/50 :S

3. Senaste filmen du såg på bio?

Oj kommer inte ihåg

4. Favorit TV - program?
Inrednings program 

5. Vad åt du till frukost?
Naturell yoghurt med banan


6. Vad är ditt andranamn
Jenny, Heter Annica Jenny Christina

7. Din favoritmat?
Skaldjur

8. Vilken mat gillar du inte?
Inälvsmat

9. Vilken är din favorit - CD för tillfället?
John ME

10. Vilken bil kör du?
BMW 


11. Vilken är din Favoritmacka?
Hmm, filbröd

12. Vilka mänskliga drag kan du bara inte med?
Girighet 

13. Vilka är dina favoritkläder?
Klänningar och jeans

14. Om du fick åka vart du ville vart skulle du åka då?
Vill segla jorden runt, räknas det?

15. Favoritklädmärke?
FilippaK och Hugo Boss 

16. Var vill du dra dig tillbaka?
I en hängmatta med stekande sol och en drink.

17. Favorit tid på dagen?
Förmiddagen


18. Var är du född?
Malung

19. Vilken är din favoritsport att se på?
Tennis


20. Vem tror du inte sänder detta tillbaks?
Ingen aning


21. Vem tror du skickar tillbaks först?
Sofie

22. Coca Cola eller Pepsi
Coca Cola


23. Fotboll eller ishockey?
Fotboll

24. Är du en morgonmänniska eller nattuggla?
Både

25. Pedikyr eller manikyr?
Manikyr

26. Några spännande nyheter att berätta för oss?
Nope inte än

27. Vad ville du bli när du var liten?
Arkitekt


28. Bästa barndomsminnet?
När jag och mormor skulle vispa grädde då bunken sprack och  det hamnade grädde i hela köket och på min docka


29. Varit i Afrika?
Ja fast norra (Tunisien)

30. Nånsin rullat in någon i toapapper?
Nej 

31. Varit med om en bilolycka?
Ja

32. Favoritdag i veckan?
Lördag


33. Favoritblommor?
Kallor

34 Favorit - snabbmatsrestaurant
Sushi

35 Äger du en cykel?
Nej


36. Vem fick du senaste mailet från?
Caroline Larsson, angående mitt vinnande bud på Tradera  kammade hem H&M pälsen

37. Vilken affär skulle du välja att utöka ditt kreditkort?
H&M.

38. Läggdags?
Oftast alldeles för sent.

39. Vems svar är du mest nyfiken på av dom du skickar brevet till?
Svår fråga


40. Senaste personen du delade en middag med?
A


41. Vad sysslar du med just nu?
Ligger i sängen och kollar på utemöbler till balkongen

42. Favoritfärg
Vit

43. Hur många tatueringar ?
5 st

44. Hur många sänder du det här mailet till?

Vi får se


Kommentarer
Postat av: SofieA

Du får mina svar här:



1. När gick du upp idag?

06:30



2. Diamanter eller pärlor?

Kvinnans bästa vän ~ diamanter förstås!



3. Senaste filmen du såg på bio?



Bolt ~ en förhandsvisning med Jonas, Felix o Fina



4. Favorit TV - program?

Är inne på "House" nu..men vill följa "The Mentor"



5. Vad åt du till frukost?

"Skäms"..gårdagens middag ~oxrullader med pressad potatis...





6. Vad är ditt andranamn

Eva, Maria..(kärt barn har många...)



7. Din favoritmat?

Gratinerad hummer med en god Champagne



8. Vilken mat gillar du inte?

Hur mycket plats får den här frågan? Lever och fläskpannkaka för att nämna två..



9. Vilken är din favorit - CD för tillfället?

Skumtimmen...det är en cd-bok...



10. Vilken bil kör du?

Saab 9-5





11. Vilken är din Favoritmacka?

Just nu är det faktiskt lingongrova med kalles på (det brukar jag faktiskt äta till frukost!)



12. Vilka mänskliga drag kan du bara inte med?

Lögn och förtal



13. Vilka är dina favoritkläder?

Ridbyxor och ridhandskarna



14. Om du fick åka vart du ville vart skulle du åka då?

Ut i skogen på en långrunda med TickNock...eller en avlägsen, nästintill obebodd ö i västindien med familjen



15. Favoritklädmärke?

Laura Ashley, Mexx och Blend



16. Var vill du dra dig tillbaka?

I en stuga i skogen - bara jag och TickNock - och bara få njuta av tystnaden och ensamheten nån vecka eller så.



17. Favorit tid på dagen?

antingen arla morgonstund eller sen, sen kväll när alla sover







18. Var är du född?

Helsingborg



19. Vilken är din favoritsport att se på?

Hästhoppning eller fältritt (jag tittar inte på sport)





20. Vem tror du inte sänder detta tillbaks?

blir ju svårt....





21. Vem tror du skickar tillbaks först?

Blir ju svårt eftersom jag lagt mina svar på din blogg



22. Coca Cola eller Pepsi

pepsi MAX. Får faktiskt ont i magen av Coca





23. Fotboll eller ishockey?

Pest eller kolera??!!?? Inget av dem!



24. Är du en morgonmänniska eller nattuggla?

Morgon



25. Pedikyr eller manikyr?

Manikyr



26. Några spännande nyheter att berätta för oss?

Jag ska försöka sy piratdräkter till barnen - inte så spännande kanske....men ialla fall..



27. Vad ville du bli när du var liten?

isprinsessa eller delfinskötare





28. Bästa barndomsminnet?

När jag fyllde åtta och jag fick Rusty som jag sen hade i 27 år (mitt russ - min barndomskompis som inte finns mer)







29. Varit i Afrika?

Nej, men jag har sett Afrika från Gibraltar.



30. Nånsin rullat in någon i toapapper?

Nope



31. Varit med om en bilolycka?

Ja. Jag körde av vägen i blixthalka när jag var i :de månaden med Felix i magen



32. Favoritdag i veckan?

Alla dagar då jag känner mig full av energi och då jag får umgås med barnen





33. Favoritblommor?

Tulpaner



34 Favorit - snabbmatsrestaurant

Räknas kinakrubb som snabbmat??



35 Äger du en cykel?

Ja...två! De står så fint i ladan...jag vet inte hur många år sen det var jag cyklade senast....:-S





36. Vem fick du senaste mailet från?

Nån Ina..jag hade budat på en gustavsbergskryddburk och hon ville berätta att den var sprucken.



37. Vilken affär skulle du välja att utöka ditt kreditkort?

Ilva, Ikea eller nån annan inredningsbutik eller nån hästbutik



38. Läggdags?

Nja.. idag blev det 01:45 men annars nån gång mellan 21 och 24



39. Vems svar är du mest nyfiken på av dom du skickar brevet till?

Har ju sett ditt redan...





40. Senaste personen du delade en middag med?

Felix





41. Vad sysslar du med just nu?

Ska svara på detta, sen ska jag sätta igång en cd-bok och sen ska jag tryna



42. Favoritfärg

Vit, blå, grå, silver och rosa. OM jag måste välja så blir det vit och blå



43. Hur många tatueringar ?

1. En kinesisk drake på (ballen = ja, det heter så på skånska) skinkan



44. Hur många sänder du det här mailet till?



en



2009-02-12 @ 01:44:25
URL: http://elnagarden.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0